Sjukstuga i jul..

ja, här är det sjukstuga i vanlig ordning.. jag har världens magont,huvudvärk och feber upp o ner, misstänker att jag fått en uvi.. ont gör`t iaf..  och Lowa stackarn är tvärförkyld. Dock feberfri.. *peppar,peppar*
Idag har vi 20minus grader ut, vilket iaf jag tycker är skitkallt. Och jag är allt annat än pepp på o gå ut o skotta, vilket jag dock måste innan jag far in till stan..(som jag också är sjukt opepp på o göra) men är rädd att jag måste ta tjuren vid hornen och bara göra det.. har ju några julklappar kvar, några saker som måste ordnas, o lite annat som måste handlas.. :/

men först snöskottning!gaah.

igår spenderades exakt hela dagen i sängen, sovandes,drömmandes feberdrömmar, jag hatar mardrömmar. Huua!
Lowis var med Emma,o hade en mysig dag.

näe, de här har jag inte stånnan me, får uppdatera mer ikväll..


PussHeej!


Era tankar..
Postat av: Karro

Huvva =( Hoppas ni blir friska snart!



Stora krya-på-er-kramar!

2009-12-22 @ 16:21:19
URL: http://scrabbed.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0