- 24 grader o morgonpromenader

okej, jag erkänner.. Det var inte så jätte lockande o ge sej ut o gå i kylan igår morse! Inte imorse heller för den delen.. Men det går ju! Och det är faktiskt skönt när det väl är gjort.. :)
I lördags jobbade jag som sagt, slutade vid tolv.. Då for jag o Lowis o hälsade på SvenErik o Henke en sväng, o sen hem till Sessan.. Tog en halvlång promenad, sen kom Majjsan en sväng, så vi surrade lite strunt som vanligt, sen blev det handling o matlagning med Jänet. Fläskfilè,sås o pommes, greksallad o vitlöksbröd! Mumma! Kikade på en rysare, surrade massa,åt glass,o somnade till nån kärleksfilm. En mysig o lugn Lördag!

Igår hade jag lite qualitytime med syster, var till Svensta på dollar store! Sen blev vi bjudna middag hos Håkan&Ingrid. Älgstek,peran o sås! Man kan ju äta ihjäl sej alltså! Vilket vi också nästan gjorde! =) Sen Glass me varm mylta till efterrätt o kaffe! Mätta o belåtna for vi iaf hem, kvällspromenad med Sessan innan Lowis somna,o jag la mej i soffan o kikade på Holiday, som jag givetvis somnade ifrån! Vaknade till vid två på soffan,o förflyttade mej till sängen..

Idag lämnade jag Lowis på dagis till lunch, tog en långpromenad med Sessan i det tokfina (men jättekalla) vädret. Sen pluggade jag lite, fick främmande av Nogga o Syster. Då dracks det kaffe o surrades, o pluggningen glömdes liksom bort! Haha.. Får ta igen det efter middagen! Ska snart till o äta, vi har precis varit ute o gått!
Lowa är så duktig,hon knatar på o går o går hon.. :)

näe, nu ska jag styra upp lite middag, sen blire plugg för hela slanten ikväll.. Imorn vankas jobb.. 13-22, får se vem jag jobbar med! Sen så hoppas jag o ber till gudarna att Lowa håller sej frisk..  Hon är små hostig o förkyld nu, men jag hoppas det inte blir värre iaf! Så hon kan vara på dagis,o jag kan jobba.. Måste verkligen få bra lön i Mars! Min bil kommer bli min död annars! ( eller ja, åtminstone bli min värsta förkylning!)


PussHeej!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0