Måndag igen..

och här sitter man på jobbet.. ska strax ta o åka till första brukaren.. Går kort dag idag! Skönt.. :) Ska hinna på hud o sola innan jag eventuellt ska på skolan hade jag tänkt! Får se hur det går..haha

Helgen har varit lugnare än allt.. Va till Gärdsta i lördas, o umgicks med Linda + familj, medans andreas skruvade med min bil.. Mkt trevligt! :) Blev dock alldeles för sent innan vi for hem, så Lowis va skit trött.. men,men.. ;)
Igår, va vi ut o hälsade på hos Victor & Angelica och spanade in nya huset.. Kommer bli kanon där! Jag vill också bo i hus!! Sen var vi till mamma o åt middag.. Super gott.. Det tackar vi för! Sen vare bara hem o ut o gå med Sessan o slänga sej i sängen..

Har kommit på att jag måste verkligen flytta söderut.. SNÖ! Jag har börjat avsky all jävla snö.. och kylan dessutom! Va faan ska de va bra för?? Huua!

näe,jobba vare ja!

PussHeej!




Era tankar..
Postat av: Åsa

Vi vill ha bilder på lillhunden! Iaf jag ;) Puss på re!

2009-02-09 @ 11:12:27
URL: http://frendin87.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0