så jäkla..

less på den här återkommande huvudvärken... har tamejtusan haft ont i huvudet, varenda dag i flera veckors tid nu.. (okej, nu överdrev jag nog lite..men det är ju lätt två veckor iaf) och det börjar bli riktigt jobbigt nu! aaah! kan inte påstå att det är början till nån influensa eller nåt heller, då hade jag faktiskt kunnat acceptera det.. Men förutom huvudvärken så mår jag ju "bra".. Någon som vill byta huvud? Ett par dagar skulle räcka.. Bara o slå en pling i såna fall... ;)

Idag har jag varit duktig o varit på skolan på förmiddagen, hade etik o livsfrågor,, rätt roligt faktiskt! Skön lärare iaf.. :) Sen for jag hem o åt lite lunch o drog på mej mera kläder.. Hämtade Lowis på dagis o for ut till Orrviken, där vi tog en promenad, åkte lite madrass o spark!
Det var mys!
 ( Min dotter är världens goaste lilla tjej, så ere bara.. ;)  )
 Hälsade på papps en sväng, o givetvis lillfarmor! Ska försöka lägga in några bilder sen.. om jag orkar.. :)

Nu ska jag pröva ta en treo,o hoppas på att det kanske hjälper.. Men varför skulle de göra det idag, när det inte funkat annars? aja..

för övrigt är mina rosa,varma,härliga handskar numera ett minne blott, och min vänstra handled o hand har fått sej en rejäl törn! Såå, dagens Tips!
busa aldrig så jätte mkt o "våldsamt"  med en hund lika stor som dej själv, o "låt" den inte ta handsken o hoppa ut i 40cm pudersnö o ösa, du hittar aldrig handsken igen! =)
Damn, det var ju faktiskt  mina favvisar!

nu ska jag mysa lite med min lilla dotter,innan hon ska i säng!


PussHeej!



Era tankar..
Postat av: Linn

vad roligt att höra! :)

med mig är det bara bra. :)

2009-02-14 @ 09:42:26

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0