Så var helgen över..

jaa,så var helgen verkligen över då.. Jag har precis varit ute på kvällspromenaden, och ska ta o slänga mej i duschen innan sängen kallar.. Har haft en väldigt lugn och skön helg faktiskt! Nästa helg kommer jag tillbringa på jobbet.. Men det ska nog gå bra det med.. :) Snart är det vecka 10, och vecka 10 för mej innebär sportlov. Och kommer alltid att göra det.. Det är nästan heligt för mej, och då är jag allra helst uppe i stugan heela veckan. Hur det blir i år vet jag inte riktigt än.. Men jag hoppas på att vi blir där uppe så mkt som möjligt.. Kommer iaf att vara där ifrån Onsdag! Förhoppningsvis ännu tidigare, det är iaf vad jag vill.. Då ska det mysas, åkas snowracer, längdskidor,bastas,spelas spel,promeneras,äta god mat, tyrolas osv.. Jag älskar att vara där uppe! Och fjäll luften är verkligen rena medicinen.. Så är det bara.. :)

Är lite lur på om man kanske ska hyra slalomskidor o ge sej på några åk.. Det är hundra år sen sist! Vore kul o prova igen.. ;) Men sicket spektakel! haha..

näe, nu väntar dusch o sängen som sagt! Imorn blir det en lång dag..


PussHeej!


Era tankar..
Postat av: Tina

Tänkas att jag kanske missar dig på skidor=/???

2009-02-16 @ 00:08:28
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0