Utmanad

Som sagt.. Utmanad

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor!



DIG:

1. Hur lång är du ? 167, tror jag?

2. Vad vill du bli när du bli stor?  Om jag det visste? 

3. Vad pluggar du ?  Till uska

4. Har du långt hår ?  Jag hade, men nu vill jag inte påstå att det är det..

5. Vilken hårfärg har du ?  Mörkt brunt just nu..

6. Sminkar du dig ? Ibland, väldigt sällan faktiskt.. haha 

7. Har du haft sex senaste månaden?  De kan ju ni klura på..

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? svart o vitt

9. Har du kysst någon idag ?  Nope


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Nope

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?  Dom är nog bra på olika vis.. ;)

3. Hur många syskon har du ? 1, lilla syster

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?  Hej då!

5. Hur många ställen har du bott på ?  oj, har ju flyttat en del.. men hållt mej inom i stort sett samma kommun

6. Vem i din familj stör du dig mest på? haha, det är nog olika från gång till gång.. ;)

7. Vilken familjemedlem är snällast ? Dom är ju snälla allihopa.. ;)

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Umgicks ju med syster nästan hela dagen igår.. :) 



KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? Idag var jag ju med Coffe, o sen va Kim här..

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, ingen aning?

3. Har du kysst nån kompis ? Ja

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? ja

5. Vem har du varit kompis med längst ?  Mikael

6. Vem känner dig bäst?  Tiiina och Kristoffer skulle jag tro..

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?  Ja,absolut.. ;)
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? njae, inte direkt


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Ja

2. Klä dig annorlunda? Jaa

3. Vara dig själv ? Absolut

4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Vågar gör jag väl, men jag hatar det,känner mej ruskigt obekväm, så jag gör det sällan..

5. Fisa inför din pojk/flickvän ?  Jag har ju ingen.. ;)

6. Pierca dig ? Ja,absolut..har ju gjort det ett antal ggr..  

7. Ha sex på offentlig plats ?  Ja

8. Vara omogen ? Absolut

9. Äta småkryp ? Absolut INTE, fy faan ...


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? Idag

2. När var du på semester senast ? Leksand i somras?

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Vit/Orange

4. Är ditt hår tråkigt ? Ja, nåt alldeles hemskt.. 

5. Vem såg dig naken senast ? Måste vara Lowa då,o räknas inte hon så tänker jag inte svara.. ;)

6. Hur ofta duschar du? När jag känner för det ...

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Mest troligt senare än jag borde


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0