Vabbar..

ja, idag vabbar jag faktiskt.. Lowisen vaknade runt elva igårkväll.. Va grinig o allmänt tussig, små snorig o lite varm.. Ingenting var bra,o hon kunde inte sova..låg o vred o gnydde, ont i örat osv.. låg o killade henne på ryggen o sjöng för henne.. Ja,just det..jag sjöng! Förstår ni då att jag redan provat allt!? Vid ett,halv två somnade hon äntligen om igen..( vilket jag uppskattade då jag haft världens längsta dag kändes det som..) säj den lycka som varar vid tre låg hon o grät igen, med huvudet på mitt bröst,o höll sej för örat.. Ingen feber,vad jag kunde känna..Men ont i örat! Somnade om efter en timme igen.. O sen har vi sovit halvdåligt..
Vid sju gav jag upp,o klev upp o ringde på jobbet, dagis o den där jävla försäkringskassan.. Så nu är de fula (men ack så mysiga) fleece understället på, o jag tänker inte gå utanför dörren idag! Har för övrigt redan varit duktig o vikt,o hängt en massa tvätt! Lowisen sover, o jag sitter här.. Tänkte passa på o dammsuga lite senare.. Bara lillfisen vaknar! Hon sover förhoppningsvis nån timme till,me tanke på natten.. Hoppas hon är piggare när hon vaknar!
Ska försöka plugga en jäkla massa under dagen också.. Så nånting positivt kommer med den här dagen också, fast det gör det väl iaf..Eftersom jag får mysa med Lowis,,
Men de försvinner ju som pengar när man inte kan jobba! O pengar växer ju som vi alla vet inte på träd.

Igår var som sagt en lång dag.. Först var jag på en föreläsning om missbruk. Den var kanon bra, och en en kanonbra föreläsare.. Skulle vilja gå på fler föreläsningar med henne..Absolut!
Sen blev den en supersnabb lunch med Suss, men väldigt trevlig! Hon är så go, jag gillar henne.. :) Full fart till Orrviken, o där spenderade jag resten av dagen och kvällen.. Jobb,jobb o jobb! Var klar bra precis till tio, lämnade larmet där o for hem.. Hem till Tina o Lowis!:) Lowisen fick vara med tina,då morfar fått "magflunsan".. O Sessan va hos syster igår,o i natt.. Mest för systers skull! ;)

Näe, nu ska jag faktiskt ta o göra mej en kopp te, o läsa tidningen innan Lowis vaknar!

PussHeej!



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0