nu ere dax..

jaa. jag ska snart uppdatera.. Men nu ere dax för den lilleparveln o få bli kändis.. han blir ju trots allt två veckor imorn.. ;)
och han är verkligen världens sötaste, (på bilderna nykläcktaste lille kille! )




         

Och han har även  Världens Bästaste, Finaste, Stoltaste Mor Förstås!
(linda, döda mej inte för bilden på dej,tänk på att du precis kläckt.. ;)
Du är grym!




återkommer senare me nån sorts uppdatering av bloggen..

Heej så länge..




Era tankar..
Postat av: Tina

Dra på Trissor!

Kors i Taket!

Och va faan hare tagit åt dig då ;o)

Hahaha

LOVELY!

Stih-Helmer & Ole!

PH!

2009-01-22 @ 16:51:31
URL: http://tiinawiina.blogspot.com
Postat av: Linda

NEJ då jag ska icke döda dig.. bara skjuta dig en aning!! ;)

2009-01-22 @ 22:33:20
Postat av: Malin

Åh, va söt han är lillkillen.

Hoppas allt är bra med dig?!

Kram Malin

2009-01-22 @ 22:39:29

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0