Regn o rusk!

Ja, riktigt pissväder.. Man blir ju så less, finns liksom ingenting att göra ju?
Vad gör ni när det är sånt här väder?

Jag drömmer mej iaf bort till solen, och värmen. Mår mkt bättre när det är varmare, framförallt mår mina leder bättre. Men Lowa blir inte direkt mindre rastlös o road över att jag drömmer mej bort till solen.( o lederna blir ju inte heller bättre)
 Så vad gör man med dom små? När man bara är hemma?
O som jag är nu, folkskygg o inte riktigt vill åka på varken bad eller jamtli typ?


Näe, vi får väl göra lite halsband, gipsfigurer o annat pyssel kanske? Borde städa o göra grett innan vi åker också.. Blir så mkt härligare o komma hem sen då! :)

Igår var vi till mamma o åt thaimat..Mumma det!
Sen tvingade jag o Tina stackars Jimmy o kika på Ps, I love you.. vet inte för vilken gång i ordningen jag ser den.. Men grym är den.. Tror det var andra gången den här veckan.. :)
Men den är faktiskt grym!

näe, nu ska jag leta reda på Lowis..

PussHeej!




Era tankar..
Postat av: Tina

Jag tänkte även slå på filmen när jag kom hem och lätta lite på trycket... men jag somnade!

Tror Jimmy gillade den, om inte annat var de ju gott med chips, dip och cola! =)

PUSS LOVE

2009-07-13 @ 01:41:50
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Linda

Ha en trevlig semester! :)

2009-07-14 @ 11:17:00
URL: http://www.enungmammasvardag.blogspot.com
Postat av: Le Husband

Koooooooom heeeeeeem.... vi börjar ooom iiigeeen.

Gud så tråkigt det är när ni är borta...

2009-07-17 @ 15:03:19

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0