Finväder idag också! :)

jajjamän,jajjamän! Finväder idag också.. :)
 Va 17,3 grader i skuggan imorse! (eller ja, strax innan nio) Det kan ju bara betyda en sak?? Att sommaren är här! Åtminstone för några dagar.. ;)

Igår möglade jag mest, men på kvällen var jag på LillaSiam o åt med klassen! Sjukt trevligt o mysigt.. Ett sånt himla härligt gäng, som jag verkiigen kommer sakna.. Tror bestämt jag ska lägga upp lite bilder på Stjärnljusena senare! ;)

Nu ska jag iaf ta o få på mej några anständiga kläder, så jag kan åka in o äta lunch med syster o mamma på Brunkullan! Sen ska jag vara hos doktorn igen, 12.30.. Blir bra det!
Å sen mååste jag verkligen klippa gräset! Huuua! :(

Näe, ma höres!

PussHeej!



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0