Långt uppehåll!

ja, det har varit ett rejält långt uppehåll i min blogg ett bra tag nu.. har inte riktigt haft ork,lust eller motivation. Men så nu,helt apropå så fick jag för mej att jag ville skriva lite.. Mest för min egen skull dock.. :)
Sen sist jag skrev har det varit väldigt rörigt i mitt liv. Upp o ner. Kaos helt enkelt! Det har hänt så himla mycket, men nu börjar det på nåt vis kännas lättare. Bättre. Som att allting ordnar sej.. Jag orkar inte tänka på vad alla andra tycker och tänker. För det är ingen mer än jag som bestämmer över mitt liv, hur jag lever det, eller vad jag väljer att göra med det.
Och oavsett hur bra och underbart saker kan verka i andras ögon. Så kanske det inte alls är som det verkar. Så jag betackar mej alla förståsejpåare!
Men nu tänker jag göra som jag vill,o följa magkänsla o hjärta. Så blir nog det här bra.

Jobbar på som förut, jobbar nästan heltid här ute i Porris. Det känns bra.. har även gått intro som assistent inne i stan, så där har jag också lite pass inbokad. Super roligt!

Min o Lowas flytt närmar sej med storm steg.. O jag har inte packat en endaste låda än. Inte en..
Men, jag planerar flytten för fullt i mitt huvud iaf.. Det är alltid nåt! :)

Ikväll blire myyys med mitt älskade Göll, o förhoppningsvis Anna o Jänet också!
 DH, massor av ljus o nå goo fika! Trist som attans att Suss jobbar.. :(

Om cirka en månad kommer min syster hem! I Love It!



Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Wiiie, its alive. Såg inte så ut igår när jag for dock! Men nu är soffan såld ;) Puss

2009-11-18 @ 15:34:51
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0