Höst..

ja, nu är det verkligen höst väder ute.. fiinfina färger ute! :) Men trist med regn o rusk..
Idag på morronen har jag varit på utveklingssamtal på dagis.. O jag blir bara såå stolt över mitt lilla hjärta.
Tänk att jag har en sån stor och duktig tjej. Mtt älskade lilla troll.. <3

Sen har jag faktiskt inte hunnit med så jätte mycket mer än, ska in på UPM nu klockan ett, o sen på jobbet en sväng.. Hoppas på att jag inte blir kvar i stan i hundra år,tänkte försöka hinna göra biffar till middag.. O eventuellt iväg o kika lite på huset, var så länge sen jag va in i det.. Så de ska bli roligt o se.. Hur det är tapetserat o så..

Seen skulle jag vilja ha lite goda råd.. Vad sjutton köper man till sin pojkvän, som fyller 30?? På Söndag dessutom..jag har lite smått panik o ångest! Så, hjälp??

näe, nu ska jag ta o bege mej in mot stan.. tråkigt inlägg, jag vet.. ;)

PussHeej!


Era tankar..
Postat av: Sofia

Bjud honom på en romantisk middag, för eller efter en bio kanske.. Bara ni två! Eller en klocka! Brukar funka bra, även om dom redan har en så behöver man ju lite ombyte.. :)

2009-09-22 @ 13:36:04
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0