jag är trött..

jag är trött, men kan inte sova.
o jag är inte trött på det viset heller tror jag..
kan inte riktigt förklara tröttheten heller..mer än att jag inte är sömnig iaf.
sliten,trött,pank o allmänt risig.
o både jimmy o lowis fyller år, snart.. kul jul..Not!

    

     

  

hitta lite gamla kort,som jag tog o slängde in istället för o skriva massa svammel..

Älskade Lowa, världens fiinaste! :)

(som för övrigt tappade sin andra tand i förrgår kväll.. )


Era tankar..
Postat av: Sandra

Stor tjejen som hat tappat andra tanden då :)Så fina kort så :) Får mysa mer snart igen vännen!! Saknar dig!! Kärlek! <3

2009-09-26 @ 00:35:04
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Anonym

det e helt ok att du läser min blogg å tack för dina fina kommentar:)

2009-10-02 @ 19:48:37
Postat av: Jane

ja, jag ska åka dit den 18:e november med familjen.. :)jo, allt är bra.. hoppas det är det med dig också..

2009-10-02 @ 23:33:27
URL: http://enaj.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0