Lördag morgon..

Vet egentligen inte vad jag ska skriva?
Känns inte som att jag har så mycket o säja.. Den här månaden har varit, och är jobbig.
Mycket som jävlats,o bara krånglat liksom.. En del saker har iofs löst sej.. :) Vi måste flytta, igen. Är så less på o flytta så det finns inte. Men nu ska han som äger lägenheten ha tillbaka den, men vi har tur o slipper iaf flytta ifrån byn. Tack gode gud för det! För fy fan för o flytta tillbaka till Frösön, o krångla med dagisbyte igen. Näe, det vägrar jag. Men bara själva flyttproceduren.. Aaah. Jag vill inte! Aja, oavsett hur lite jag vill,så måste vi ju. Men det blir nog bra, i slutändan.
Allting löser sej säkert, och blir nog bra.

Näe, känner inte att jag har så mycket vettigt, eller ovettigt heller o komma med. Ska ta o göra mej klar,o fara in till stan. Jobb. Kul, not! Jag vill ligga på soffan,under en filt o bara vara.
Bara vara.




Världens finaste lilla Stor tjej.


 
 



Era tankar..
Postat av: Söstra

åh vilka fina bilder :-D skönt att det har löst sig med boendet iaf, det blir nog bra :-) puss puss

2009-09-19 @ 17:18:25
URL: http://oneverybodyslips.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0