en klump..

jag har en klump i magen. och jag vet helt ärligt inte varför? jag avskyr att må dåligt,paniken och ångesten. också denna klump? antar att klumpen beror på paniken och ångesten på nåt vis?
Tycker hur som helst inte om det på något vis. Gissar att ekonomin påverkar mer än man tror också, jag avskyr pengar. Och allt som hör pengar till. Tänk att pengar kan få en att må så dåligt?

Igår kom hjärtat hem en sväng också, åt middag. Sen for han till Fjällsta för o greja med nåt, då ballade Lowa ur. Och var helt förstörd, grinade o grinade för att han inte var hemma. Har aldrig sett henne så? Efter många om och men fick jag henne i säng iaf,o efter ännu mera om o men somnade hon.
Jag fick sällskap av Anna till DH..trevligt! Älskade vän.

Blev en tidig kväll,och det är så skönt o sova tillsammans med hjärtat. Jag sover så mycket bättre när han är hemma. Ikväll åker han igen,och kommer väl inte hem förrän till helgen.
Jag är van, men just nu är det ändå jobbigt. Märkligt det där.

Har varit med Lowa på skolan idag, på "inskolning". Kikat i klassrummet,träffat fröken osv.. Kan inte förstå att min lilla tjej börjar skolan i höst, på riktigt. Det känns så overkligt. Hon är ju så liten.
Men ändå så stor. Sjukt vad fort tiden går, jag hinner inte med.. Ibland önskar jag att man bara kunde stoppa tiden.
Hon fyller Sex år i Oktober. Det är sjukt.
Vart har dom här åren tagit vägen egentligen? Vad har vi gjort? Vad har hänt? Vad har inte hänt?

apropå nånting helt annat så såg vi en hermelin igår.. fränt! fast äckligt ändå, jag avskyr såna djur.. möss o råttor får mej att gråta av panik. o den här faan va inte ens skygg, snarare nyfiken o vill kolla vad vi gjorde.
hermeliner äter möss och råttor vilket jag är glad för, men även kaniner, eller ja..dödar dom iaf. det oroar mej lite, så länge dom (kaninerna) bara är i stallet är det väl lugnt..eller borde vara lugnt. Men när det blir lite mera sommar ska dom ju få komma ut,och vara ute. Tänk om den lille faan tar våra kaniner?
Det vore ju väldigt snöpligt. Om man säjer så..
Vi gillar ju HollyMolly och PellePingvin..
Den lille faan bor iaf i vedhögen tror vi. Är dom flockdjur förresten,eller lever den ensam?

näe, nu ska jag hänga lite tvätt,dricka en kopp the och sen försöka ta mej ut o kratta.
Såå är det någon som känner sej sugen på o kratta är de bara o höra av sej.. ;)
För jag har upptäckt att vi har en ganska stooor gård o kratta.. hrmm..

funderar på om man kanske ska bjuda hit mamma på middag,o kanske få lite kratthjälp.. det är väl ingen dålig plan? får se hur de går.. :)


Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Vissa syncar mensen, vi syncar depp.

<3

2010-04-29 @ 23:03:01
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0