fin främmene..

vi har haft min kära vän Anna här på lite besök ikväll.. Druckit kaffe,kikat på tv o surrat strunt! Alltid lika mysigt.. :) Är så långt emellan gångerna man ses ibland så det är tragiskt. Att man är så dålig på att hälsa på folk.. Eller ja,ibland iaf. Man måste ju vårda sina fina relationer. Det är viktigt!
Anna är en riktigt fin människa,och jag är så stolt över henne!

Har tvättat lite också,trist men ett måste..Ska ta o hänga sista maskinen nu,o sen krypa ned med mitt älskade hjärta. My love!

Lowisen somnade strax efter sju ikväll..de tar på krafterna o gå skola! Sen har hon o Frida lekt hela eftermiddagen. O vilken go jäkla unge. Tror jag ska adoptera na.. Så har Lowa ett syskon också,snabbt o smärtfritt!;)

Blev chili con carne till middag i det här huset ikväll. Me like! O lowa åt till o me bönorna.. inte illa för o va henne!;)

Håller på o skickar in lite foton för framkallning nu.. Rooligt! Tror inte jag framkallat kort på säkert tre-fyra år.. Vet egentligen inte varför, det är ju så roligt med riktiga kort!
Men nuså! :)

näe,nu ska jag gå upp och älska min man.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0