längtar efter sängen..

mjo, det här med o vara vaken från 04.20 på morgonen ska jag då inte göra till en vana. Jisses vad mosig i huvudet jag är!

Min kära sambo fick göra kväll tidigt idag,så vi har varit hemma allihopa sen tolv tiden nångång. O vid fyra for vi in mot staden, skulle skjutsa in syster och handla. Hann med en sväng på Jula också, hittade massa bra nödvändiga saker,men de slut med lampor bara,märkligt!
Fick middag hos Svärfar o sambo. Stuvade mackisar o köttbullar. Åt så jag trodde jag skulle spricka.
Tusen tack!
Efter surr o kaffe där bar det av till Maxi och storhandling! Eller ja, veckohandling.. Mycke grejer blev det, och dyrt! Köpte iofs massa sånt där man inte handlar varje vecka.. Men iaf! Har hållt på o räknat lite, o jisses vad vi handlar på en månad. Vart ska man skära ner? O kan man skära ner?

Både jag o Jesper är av den åsikten att vi vill äta mat vi tycker om, och att det är kvalite. Jag avskyr o köpa billigt toa papper,bara för att det är billigt när det är totalt värdelöst. Och ketchup är också ett bra exempel, det måste vara riktig. Annars är den smaklös o vattnig. Likadant pasta o makaroner. Det handlar ju inte om att vi äter plankstek i tid o otid. Utan även såna där basic grejer.
Låter kanske som världens snobb o som att jag är jätte kräsen. Men jag vill äta det jag tycker är gott, o jag vill torka mej i arsle med "skönt" papper.. ;)
Annars får det vara.

Nu ska vi ta o dricka lite the o krypa ner i sängen. Lowa sover som en stock redan.

Tidig morgon imorn med.. ;)

Heej!



Era tankar..
Postat av: Karro

Jag håller helt och hållet med dig! Riktig och bra mat ska det vara, annars får det nästan va..

2010-08-24 @ 08:14:55
URL: http://scrabbed.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0