panik..

idag har jag fått panik, på riktigt. Mitt lilla barn, som vanligtvis är så jäkla snäll o duktig. Hon går nästan aldrig ifrån gården, o gör hon det så brukar hon gå till grannarna. O då frågar hon alltid! Och hon går aldrig någonsin upp till vägen.
Idag kom hon in o frågade om hon fick gå till Håkan och Ingrid. Jag sa Nej, vi ska strax åka till stan,o dom är inte hemma. Dessutom är det så jäkla blött! ( Man går gent över en åker dit) Hörde hur hon svarade jaja, o gick igen. Jag ringde Jesper en snabbis,o va på toa. Tog max 5 minuter allt som allt. O när jag kommer ut för att åka är hon borta, både hon o hunden. Så först knata jag upp till snickeriet - ingen Lowa, till Marita - ingen Lowa. Till Björn- ingen Lowa. Tog bilen o for upp t Håkan o Ingrid - ingen Lowa. Började känna mej lite panik slagen. Hem o kolla om hon kommit hem. - ingen Lowa. till Björn igen - ingen Lowa. Nu var jag grinfärdig. Ringde Jesper o lipa, så han kom hem, ringde pappa o lipa.
 Han jobbade. For ner till pappa o letade där. - ingen Lowa. For till pappas granne - ingen Lowa. Så jag grät som ett barn,o for hem för o möta Jesper o fortsätta leta. O ja,jag övervägde starkt o ringa till polisen. Då paniken började ta över hand. När jag svänger ner på gårn igen så får jag syn på dom. Fan vad jag lipa.. Sprang till henne o tog upp henne i famnen o bara grinade. Hon grinade också o var lessen,då hon trodde jag farit utan henne. Med sej hade hon Jonna. Då det var dit hon hade gått. O Jonna förstod väl att hon inte fått lov till det o var snäll o följde henne hem. Jäklar va rädd jag var! O arg,o förtvivlad o ja..så sjukt många känslor. Hon o tjorven hade traskat ända dit bort till dom, längs storvägen. Förstår ni hur fort bilarna kör där. Det är fasiken en 90 väg. Precis vad som helst hade kunnat hända!

Aaah. vill inte ens tänka på det.. jag ryser vid bara tanken.
Mitt älskade lilla troll.
Och jag känner mej så jävla kass.

Vill aldrig någonsin behöva uppleva detta igen.

Sen ikväll när vi var hos mamma o åt så ringde min telefon. Då var det pappas granne, en liten tant som ringde! Hon undrade om jag hittat henne.. Då blev jag rörd,o började nästan lipa igen..

Nu ska jag mysa ned mej med mitt Stora Hjärta.

Det här tog fan knäcken på mej idag. Är helt färdig.

Hade lunch besök av finaste Suss förut idag, underbart. Älskade kvinna! <3


Era tankar..
Postat av: Linn

Hej!

Vad roligt att du hade hittat till min blogg :) Jag har halkat in på din några gånger också men glömt bort att skriva hej :) Vad stor Lowa har blivit, börjat skola och allt ju!

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2010-08-26 @ 21:12:41
URL: http://limpan2.blogspot.com
Postat av: matilda

Men usch vad hemskt, är nära till gråten själv när jag läser det, huvva söta lilla gumman som trodde du åkt =(



kram på er !

2010-08-26 @ 21:27:56
URL: http://blogg.mama.nu/mammatilda/?a
Postat av: Sandra

<3<3<3<3<3<3 Huvva vad hemskt, vet exakt hur det är!!! Uscha!!! SKönt att hon är välbehållen!!! <3

Pussar ocj kramar!!!

2010-08-27 @ 09:58:03
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0