Uppe innan solen ens funderar på o vakna..

ja men visst, jag har skjutsat bort min älskade sambo till Lastbilen, och är givetvis vaken fortfarande.. Kan inte riktigt somna, o nu är jag ju rädd att jag försover mej om jag somnar. Väckarklockan ringer ju om en timme bara, så varför bara inte fortsätta vara vaken? Vansinne,jag vet.
Syster o Lowis sover fortfarande sött.
Så jag tänkte att jag kan ju slänga upp lite bilder..

Gör dom i olika inlägg, för enkelhetens skull! ;)


Era tankar..
Postat av: Sofia

Lycka till med Lowas första skoldag..!

Undra om mamman är mer pirrig och nervös än va Lowis är..! Kram Sofia

2010-08-23 @ 08:47:28
URL: http://sofialindholm.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0