Fredag morning..

men skjuuut mej va snorig jag var imorse,eller näe. Täppt i näsan är nog bättre ord, till lite otrivin löste upp de hela,o nu slutar det ju aldrig o rinna! Man är faan aldrig nöjd alltså! ;o)


for in och handlade igår,o umgicks lite med Sandra o Izabella..Sen var vi till Johanna med familj,och firade henne! Fick massa goo fika, och trevligt sällskap. ♥

Var inte hemma förrän klockan var närmare nio tror jag. Men det var så mysigt..


O jäklarns ni, vad de snöat, och fortfarande gör!
Det är fint med snö,det är det absolut. Men såå jäkla roligt är det inte o skotta!
Jag har förövrigt redan skottat idag! Dee ni!
Åtminstone det värsta utanför dörrn o runt där, där man inte kan ta traktorn typ.. ;)
Men ändå, o dessutom gjorde jag det för ett bra tag sen, de va faan fortfarande mörkt ute.. *klappar mej på axeln*

Hade en plan på o baka bullar idag!?
Men huset är verkligen i stort behov av en rejäl storstädning, såå egentligen borde jag göra det istället. Men det är såå jävla tråkigt,o jag har egentligen inge lust alls till det.
Men jag ska faan ta tag i det..
Jorå,det ska jag..snart!



Ska ta två alvedon,o vila nån timme först bara.. Sen så, då ska de bli fart! ;) typ..



När jag bakar bullar förresten, så brukar jag använda Havredryck,istället för Mjölk! Då blir bullarna godare, och mycket saftigare! Ett grymt litet tips så här en freda morron! ;)





Sen kommer den älskade karln hem idag också, de e ju inte heller så dumt! ♥


Era tankar..
Postat av: Tirja

Fredagar är bäst helt klart, inte för att helgen börjar utan för att gubbarna kommer hem :)



Du får komma hit så kan jag försöka fixa på dig ;) Jag är verkligen inte duktig men övning ger färdighet har jag hört! Det är inte det lättaste att skriva på tangentbordet ;)



Okej va konstigt så va det inte för mig! Men en annan kompis hade problem att logga in hon med!



Kram

2010-12-17 @ 09:53:26
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Jag gissar ju att din gubbe åxå ligger ute på jobb på veckorna!



Det låter som en bra plan :D Gick ju mycket bättre igår när jag slapp ha fisen hängandes i armarna samtidigt ;) Håller på och inväntar lite dekorationer med från tradera :)

Nej blöjorna och på klädning går jätte bra! Det som är svårt är ju att träffa rätt tangenter ;)



Jag har firefox, vägrar nånting annat :) så det är väl därför jag kom in då :)



Kram

2010-12-17 @ 10:21:17
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack vännen för igår!!! <3 Så mysigt!!! Måste bli mer mys!! Saknar er!!

2010-12-17 @ 18:28:08
Postat av: Mormor

Jag tycker att du har en jättefin blogg. Och vilka fotomodeller du lagt in. Nu menar jag dig,Lowa och Jesper, i första hand. Du skriver direkt från hjärtat Joanna, och det är toppen för dig, ja för oss alla skulle det behövas. Men är säker på att du tycker det är skönt att skriva av dig. Ha det så bra! så höres vi.ps. om det är någonting som du vill skriva ner från min eller morfars ungdom så får du ta kontakt med oss eller mamma. Kramar till er alla tre! Mormor.

2010-12-18 @ 22:09:36
URL: http://familjen-deliasson.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0