GnällO

nu ska jag klaga.. eller gnälla! om möjligt lite mera än vanligt.
På riktigt. Jag oooorkar inte.
Jag har as ont i huvudet, och är svin trött..
Med andra ord, jag vill inte städa klart nu!
Jag vill inte städa alls kan man också säja.
Har plockat bort o grejat lite. Men jag kommer bara mej inte för,o verkligen sätta igång.
Dammsuga,torka golv o ta toaletterna. Allvarligt? Bara jag börjar går de ju fort..
Varför kan jag inte bara börja då?
Har fixat i ordning vårat pepparkakshus,alltså där de ska stå..o pyntat runt där o så!
Det är ju alltid något.

Fick sällskap av en musjävel till, förut ikväll också, i köket.. Två decimeter från mej irrade den panikartat förbi.
Jag skrek till,o innan jag visste det själv stod jag på stolen. Och var grinfärdig.
Wuuäk.

Jag o Mikael har spolat en massa vatten nere i avloppena också,ihop om att stanken ska försvinna. För idag kom den igen, äckligt! Tur jag fått min gooa ljus,som jag beställt!
Här ska eldas doftljus! MMMmmm..  ♥


när jag letade tomtar till pyntet kring pepparkakshuset,så blev jag varse om att vi har helt ärligt skit lite tomtar, eller ja.. skit lite pynt överhuvudtaget.
Jäääkla skit!

Hur ska jag göra för o få karln o svänga in på DollarStore imorn på hemvägen imorn???
Det skulle ju som behövas..

30gradig kyla ute dessutom,förstår ni hur kallt det är? På riktigt?
Tror vi måste börja sova i skift här! Bara det att man inte kan vara hemifrån så många timmar, det är ju som det är.. Jävla skit.

Säjs att vi ska till Almåsa på juldagen? Jag var nog mer pepp på Laxsjö på annandagen?
 Hrmm..får väl ta en funderare på det?


trött,trött,trött,trött,trött.. jag är så jävla trött!
Och jaa..faan o hans moster.

Nu ska jag göra en smörgås, o gå o lägga mej!

Imorn kommer ju både sambon o syster hem, då kanske vi kan hjälpas åt..
Det skulle jag vilja!
wiiio.



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0