helt sjukt..

ja, inatt blev jag dålig.. vaknade vid fyra,av att jag hade sjukt ont i precis hela kroppen, en huvudvärk som kunde döda,o feberfrossa som aldrig förr. Helt sjukt!
efter någon timme lyckades jag ta mej ner,för o hämta upp en dunk med vatten! knaprade i mej en voltaren också, var liksom de enda jag hittade!
magen krampade,o kroppen värkte o det var helt hopplöst o sova.
inte alls okej.

så jag har legat,precis hela dagen. åt en skinkstut nyss,det var gott. har druckit ett glas treo också..så nu tror jag febern börjar släppa,satan vad jag svettas.
Ikväll är det de årliga pepparkakshusbaket i Långan.. som jag faktiskt ville vara med på. Lowisen skulle få vara hos Mamma..
Men jag pallar fan inte. Nog för att jag känner mej ungefär tusen gånger piggare än jag gjorde inatt, så är jag fortfarande som en urvriden trasa.

vill dock inte tro att det är parasiten som gjort mej så här sjuk?
känns mer som flunsan.
jomen såere.

Nu ska jag kramas lite med min fina sambo. ♥

och,om någon är sugen på o kika på Dansbandskampen o mysa med mej o Lowis ikväll..
så e da välkommen! ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0