Inte mer,liten update..

näe, men helt allvarligt, nu vill jag faktiskt inte mer!
Förrförra veckan var en utav dom jobbigaste veckorn, någonsin.
Förra veckan gick ju hyfsat från början, sen blev man drabbad av parasitjäveln!
Igår mådde jag bra, satan så bra jag mådde.. :)
speciellt med tanke på att de kändes som om jag skulle dö under söndagen!
Idag är jag typ döende igen.
Kissar iofs inte me arslet. För er som ville veta,tänkte jag.Och bara det är ju en stor vinst!
 Men har såna sjuka kramper i magen,så det finns inte.. O dessutom ser det ut som om jag skulle vara hög gravid. Det göör så jävla ont.
Och jag är fasiken helt paj.



Jag vill ha min sambo hemma. Nu.. alternativt ha min mamma här!
Spelar ingen roll att jag är vuxen, är man sjuk är mamma alltid bäst. Oavsett!
Min älskade sambo är iofs inte heller pigg, så jag tycker synd om han.. Han jobbar ändå.
Mitt älskade hjärta! ♥ 
Jag tycker synd om Lowa också,som har en mor som inte kan göra ett jota.
Lowa kissa förresten me rumpan ikväll, igen. Trodde hon gjorde ifrån sej sitt förra veckan.. Lika nu som då.. Piggelin förutom just det. Hemmadag för henne imorn iaf..
Är hon pigg under dagen får hon gå på luciaträningen och dansen ändå. Annars kommer hon ju inte kunna vara med i Luciatåget på söndag.. O då kommer hon bli helt förstörd. Lillfian. ♥ 





Imorse skulle jag vara på Berners klockan nio med svärfars bil.. Tror ni det var roligt?
Höll på o spy ner stackarns som hjälpte mej. När jag var klar där for jag hem,var döende och sov.
Klockan 15 var det julpyssel och föräldrafika på fritids.
-Skjut mej, var min enda tanke då. På riktigt..
Men började nästan gråta vid tanken på att Lowa skulle få vara själv, utan varken mej eller Jesper.
Hur kul är det liksom?
Näe, jag ska vara stendöd innan jag sviker henne.
Ifjol satt jag i karantän på luciafirandet som var på dagis. Det drabbade iofs inte Lowa, eller jag tror inte hon saknade mej.. För momma o gammelmomma följde ju med!
Meen, Jag satt hemma,själv och grinade ifrån de att Lowa och mamma for tills dom var hemma igen.
Usch, det var hemskt. Fy, man vill inte missa sånt! Det är väl iofs inte samma sak som de här.. Men ändå, jag vet hur ledsna dom barna,vars föräldrar inte kan komma brukar verka... :(
Hursomhelst, jag var med på pysslet,och fikan. Varken mer eller mindre.
Sen for vi till Moffa o fick middag.

Klockan sju,intog vi liggläge i sängen. Sen dess har jag legat här,vridit o vänt mej.
 Kvidit,gråtit osv.
Jävla mage! Just för tillfället känns det rätt okej, tror det var för att jag fick kräkas.
Då lättade det lite.
Men mår fortfarande som skiiit.






Igår mådde jag som sagt var bra! wiiiho.
Smyckespartyt blev av!
Det var trevligt,och mysigt..o jag vill tacka alla medverkande för en trevlig kväll! ♥ 
Jag fick mej ett urtjusigt halsband, och inhandlade även
 ett matchande armband! Så nu ska jag va fiiin!
Lovar o lägga upp bild,så fort jag är på bena.. :)
Blev någon julklapp inköpt också.. ;)




ja,blev en lång update de här.. men ibland ere skönt o bara få skriva av sej,
även om de bara e massa trams o nonsens.. :)

Gonatt!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0