kallt igen..

nästan skitkallt igen..usch! 15grader varmt(kallt!) hade vi i köket imorse, det är sådär alltså..
Inte blivit nånting skrivit i helgen,då vi haft fullt upp med så mycket annat..som tex;

mys, knäck kokning, ytterst liiite städning,fika, feber, julkaks bak,
 tvättning, besök, middagar, dansuppvisning, storhandling osv..

Den här helgen har gått så jävla fort, jag förstår inte?
O Jesper for inte o jobbade förrän imorse,så de va gött! Sen gör han helg på torsdag, och kommer vara hemma tills efter nyår! yeeeey! Det älskar jag. ♥

aja,ska fortsätta elda,för o få upp någon värme.. Bjuppar kanske på lite bilder ifrån helgen sen.. :)



Era tankar..
Postat av: malin

Jaa fyfarao vad kallt det är!

Det är sånna här gånger man längtar tebax till lägenheten där det var kokhett jämt.. haha! :P



Jag ska testa göra kotletterna någon dag, lät jätte mumsigt ju! Tusen tack!! =)



Det var första gången jag gjorde kubb och dom blev himla goda faktiskt, muums! :) Ikväll är det knäck dax, spännande! :)



Granen är inte så himla vacker, men nu står den där den står.. och den gör ju lite julstämning iaf! ;) hihi



Kramar

2010-12-20 @ 17:50:29
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0