kallt..

ja,jäklarns va kallt de va när vi kom hem.. Huua!
Eldar för fullt nu,men snart väntar sängen..är trött! Så jag hoppas på o kunna sova inatt.

Stadsturen med Anna, gick ju bra.. Anna fick sej en helt ny outfit inför sin julfest på lördag! O jag shoppade klart julklapparna till Jocke&Jessika. O fixade lite andra små detaljer!
Köpte en ny "familjekalender" också, alltså en sån man har på väggen.
 Med egna kolummer,för alla i familjen.
Jag älskar dom kalendrarna,dom är kanon!=)
Hittade mej en söt tunika på Gina också,inget till julafton dock.
 Utan en mer vardaglig, enkel sak..men det behövs också.

Blev inte direkt Lax o peran till middag idag,det kan jag ju erkänna..utan de blev driven på Max istället. Inte de sämsta de heller iofs.. Laxen får vi ta imorn. ;)

Pepparkaksbaket för Lowa får också bli imorn, jag är helt slut efter idag.
Imorn är Lowas sista dansträning också, sen på Söndag har dom
uppvisning på FolketsHus,det ska bli roooligt! =)

Imorn borde jag städa också, men saa rolen!

Näe, nu ska jag slänga lillfian i säng!
 O ringa mamma tror jag..

Måste komma ihåg apoteket imorn också!
Och en pyjamas till Lowa!
Får inte glömma det..


Era tankar..
Postat av: Sofia

va hemskt det är o komma hem o det är kallt, hoppas du myser i soffan nu.. =)

2010-12-14 @ 22:16:50
URL: http://fofias.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0