♥ Min Dag

Min Torsdag har till största delen hittills spenderats i sängen..

Klev upp kvart över sju, skjutsade Lowa till skolan,
 åt frukost,
la mej i sängen,
vilade,
läste bloggar,bloggade and so on..
o här ligger jag kvar.. Illa!
Men jag är för bövelen förkyld,så då får man ligga i sängen hela dagen..
ska ta o hoppa in i duschen nu, och sen ska vi åka in till stan,för handling
och firande av Johanna..

Tråkig dag och ta, men men..


Era tankar..
Postat av: Tirja

Nej men gud va konstigt :S har inte alls haft så! Är det någon som rullar ner för rutan eller vadå? :S



Ja han somna strax efter tio! Och han lär ju kliva upp samma tid som vanligt bara för att vi ska in på stan och då kommer han vara grin orvar :(



Kram

2010-12-16 @ 23:02:50
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0