♥ Min första kärlek

ja, min första kärlek.. ♥ 

kommer nog inte ihåg min första,första kärlek..  mamma skulle nog säja att det var Mikael,då jag var typ två månader.. haha! :)
min första riktiga äkta kärlek däremot, det var och är fortfarande Jesper.
Smarrigare och roligare än så blir det inte...
Jag älskar han så otroligt mkt,och det är han jag vill leva mitt liv tillsammans med.

Visst jag har haft killar före han, som jag säkert trodde jag var kär i, och de va jag kanske? och under våran period ifrån varandra,har jag också haft killar.. Men jag kan ärligt säja att jag har aldrig varit kär i dom på riktigt. Fy,vad jag är elak känner jag..
Meen ja, det är ju ändå han jag velat vara med.
Det vi har tillsammans är äkta kärlek när den är som bäst! ♥
 


Era tankar..
Postat av: Tirja

Det du känner för han är nog samma som jag känner för Anders, det är något man aldrig känt förut med någon annan, även om man trott man va kär och älskade killar innan så är det inte alls samma som när man träffar han med stora H A N ;) Inte bara stort H!

Det är något speciellt och man kan inte beskriva det!

2010-12-08 @ 10:15:19
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0