panikångest

ja,det händer så himla mycket,hela tiden.. både på gott o ont,
jag hinner inte med,och det är inte okej.
I Måndags var jag o syster på SPA,som vi fått av vår älskade mor i julklapp.
Det var underbart. ♥

Men Sen blev det inge bra..
 Fick världens panikångest attack. Värsta någonsin.
Är rätt länge sen jag fick en som ens är i närheten av Måndagens.
Och jag förstår inte varför det blir så här?
Dom utlöses ju av i stort sett ingenting.
Jag avskyr det.
O även fast själva ångestattacken har lagt sej,så mår jag ju ändå "konstigt" ett bra tag efteråt.
Jag gillar det inte. Inte Alls!

Annars så har vi ju hunnit med o firat Jul o allt sånt, o Doris har flyttat hit! O bara de att Doris har flyttat hit tyder väl på att jag snart förlorat allt förstånd.
egna inlägg om det,o lite bilder ska jag försöka ordna ikväll..


näe,jag vet inte vad jag ska skriva?

har för övrigt fått så jävla ont i halsen!
känns som hundra knivar o två tennisbollar i halsen, är inte sådär halsfluss vit, men blöder?
Funderar på om de kanske är läge o ringa HC, men jag är ju feberfri..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0