På besök hos Anna

imorse var jag relativt pigg,det gillar jag!
Har varit på UPM en tur,det var skönt..sitter hos Anna nu, ska bege oss in till stan en sväng, leta en tunika till Anna bla.. kanske kan hitta nåt tjusigt till mej själv också?
Nåt billigt,fint som man kan ha på julafton.. Det vore roooligt! =)

Snor kallt är det ute också, usch! Gruvar mej för o komma hem, huuua!
Det lär ju va skit kallt inne. Brr!

Skulle baka pepparkakshus,julgodis o sånt me Mamma ikväll, men de blev uppskjutet..  :(
Så jag hoppas det blir av på Lördag..
Tror Lowis ska få baka lite pepparkakor iaf, det tycker ju hon om. Jag kanske gör lite bullar eller nåt.
Hade tänkt laga riktigt mat idag också.
Lax o Perer vore något... Mumma!
Får se va de blir.. ;)

Näe, nu ska vi åka o göra stan! ;)

Puss

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0