stress,stress,stress!

gaaah!
Hittat julklapps till karln iaf!
Handlat det sista matiga också. Bra där Joanna..
Eldar för fullt, här är svinkallt.
Och musjakten är igång igen,
det irra omkring en pytteliten här i tvrummet när jag kom hem.. Jäkla snusk!

Nu ska jag verkligen städa.

Nämnde jag att det luktar avlopp här med jämna mellanrum?
det kommer inte upp någonstans,så stopp kan det väl inte vara då va?
Lukten kommer alltså ifrån källarn..
Jag provar med o vattna vattenlåsena så länge.. och håller tummarna!

Ajjamän.

Ja, jag är skit s t r e s s a d. 



Era tankar..
Postat av: Tirja

Vilken tur du har som lyckats köpa till karln! Jag har ingen aning vad jag ska ge Anders! Och han vill inte ha något heller! Tänkte ge han ett presentkort på en massage men då är han ju inte hemma så mycket och det brukar ju inte vara öppet på helgerna så det sket sig ju!



Det klart jag gör! Svarar på allt jag kan!



Men jag orkar inte skriva något inlägg om ett ögonblick ju! Skit tråkigt :P



Kramar!

2010-12-22 @ 16:38:07
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0