tandvärk from hell..

måste vara satans påfund. har ju som jag tidigare skrivit bitit bort en lagning..nu börjar tandvärken komma, som ett jävla brev på posten. Tror ni jag ens ringt till någon tandläkare? näe,precis!
Imorgon måste jag göra det.
Annars kommer jag bli olycklig.
Jag tar första,bästa tid och ber till gudarna att min lilla Mamma eller Tina kanske följa med.
Med lustgas och lugnande måste detta gå.
Och jag ska klara det,om det så är det sista jag gör.



nu måste jag verkligen somna, det borde jag ha gjort för ungefär fyra timmar sen.. det är också lättare sagt än gjort.. o de blir ju inte direkt lättare med tandvärk som pricken över i:et! Blä,blä,blä!

näe, ska ju orka shoppa julklappar,och vara glad o positiv heeela dagen imorn..så det här håller bara inte!

Veet ni, imorn vid den här tiden.. Då sover jag gått i min älskades famn.
Så jäkla underbart! ♥







sötskruvar!


Era tankar..
Postat av: malin

Åhh neeeej jag lider med dig!! :(

Tandvärk är fasen ingen lek! Hoppas du kunde somna till slut iallafall!

Jag håller mina tummar och tänker på dig idag att det går bra hos tandläkaren!

Kramar

2010-12-03 @ 07:43:56
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0