♥ Vad är kärlek?

Det måste vara den svåraste frågan som finns.
Kärlek är ju olika för precis alla. Vad man själv tycker är kärlek, och hur den upplevs and so on..

Kärlek för mej är det finaste som finns. ♥ 
Kärlek är lycka. Lycka är kärlek. ♥ 


Kärlek kan vara och utspelas på många olika sätt,
 man kan ju uppleva kärlek på så många vis,i olika relationer.

Kärleken till sitt barn är störst, och obeskrivlig skulle jag nästan vilja påstå.
Villkorslös,kravlös,äkta och överväldigande. På alla sätt.
Svårt att med ord beskriva.
Den kärlek jag känner för Lowa är den största och vackraste kärleken i mitt liv.
Och den mäktigaste känslan som finns. Den är överväldigande.
Älskade,älskade barn. ♥ 





Kärleken till sin partner. Den är sårbar,fin och vacker.
Mäktigt,Stor och äkta.
 Att få vara kär är fint,och besvarad kärlek är ännu finare.
Och eftersom jag faktiskt lever med en man som jag älskar något otroligt, har jag tur. Jag får uppleva och känna en sån här kärlek. Och våran kärlek är äkta. Och unik. Den är våran.
 Vi är lyckliga tillsammans, vi har roligt tillsammans.
Han gör mej glad.
Och vi älskar varandra något otroligt.
- Det är kärlek! ♥ 






Kärleken till sin familj, såsom sina föräldrar och syskon. Den är villkorlös!
Kravlös och väldigt speciell.
Familjen finns alltid där,oavsett vad.
- Kärlek ♥ 


Kärleken till vännerna är speciell på sitt egna sätt.
Nu menar jag vänner,inte kompisar och bekanta.
Utan mina vänner. Dom äkta, dom är inte många.
Men dom vet vilka dom är. ♥ 
Den kärleken till dom är äkta, dom är mina diamanter.
Dom får mej att gråta många gånger,bara för att dom finns.
Lika ofta får dom mej att skratta ock le, av precis samma anledning!
-Kärlek ♥ 





hrrm, kändes som att det här blev lite konstigt..mest bara svammel om kärlek till specifika personer.
Men jag hoppas ni förstår vad Kärlek är för mej.

Kärlek är det vackraste som finns. ♥ 




Era tankar..
Postat av: matilda

Vad bra skrivet om kärlek ! Håller med dig på allt, kärleken till sina barn är obeskrivlig !



Du är en sån otroligt kärleksfull och bra mamma till Lowa !



kramkram till er

2010-12-08 @ 07:59:00
URL: http://tildam.blogspot.com
Postat av: Tirja

Se där jo du,vi sprang på varandra på Maxi :)

Självklart får du läsa om du finner det jag skriver intressant! Och jag ska hälsa Anders när jag pratar med han!

2010-12-08 @ 09:36:21
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Linda

Fint skrivet du! :)

2010-12-08 @ 10:05:05
URL: http://joolinda.blogg.se/
Postat av: Tirja

Vilken tur ^^ Ja jag tycker med om att få kommentarer men har inte så många som läser eller jo men nästan inga kommenterar så man skriver nog inte så mycket intressant ;) haha



Ja det låter som en plan, borde ju inte vara så svårt att få till en egentligen tycker jag! Det är väl tyget som kostar antar jag! Men om vi får till det kommer det ju synas i bloggen ;) Så då får du hojta om du ska ha en!



ja vi hade en jätte bra dag, Isak verkligen älskade att få åka rutschkana :D Så dit blir det fler gånger men kanske inte på helgen då det lär vara rätt mycket barn där kan jag tänka mig!

Kram

2010-12-08 @ 22:04:15
URL: http://xredxangelx.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0