vanligt..

ja,tänkte bjuda på ett vanligt, alldagligt mittiveckan inlägg typ.
Idag är det iaf 1a December, bara 23 dagar till Julafton.. Jag längtar faktiskt lite.. =)

våran dag har varit seg. Vi har gjort ingenting hela dagen, Lowa har ju som jag skrivit tidigare varit hemma idag. Så först låg vi i sängen precis hela förmiddagen, kikade på barnprogram o läste sagor o bara mös! Älskade trollonge!
Sen tog vi oss faktiskt ner, och åt frunch.
 Hittade största musen någonsin i musfällan på köksgolvet. Wuäääk. Men samtidigt skönt, för nu känns det som om det inte är någon mus i köket längre,o att de va den jag såg i förrgår kväll.. Det är ju skönt! Haha.. =)

Musen låg dock på vårt köksgolv nästan hela dagen,eller iaf till tre ungefär när min far kunde komma o tömma fällan. Huvva!

Så jag o Lowis belägrade tvrummet, o intog ett stabilt ryggläge i soffan,framför brasan! =) Där låg vi till fyra tiden ungefär.. Då fick vi besök av lillaAnna..så då spelade vi ett parti Fia,o åt lite mat!
Sen har vi faktiskt legat här resten av kvällen också..
I varsitt hörn, o bara småpratat o slöat.. Riktigt mysigt!
Men samtidigt blir man lej..
Har iofs varit "duktig" o tvättat upp köksgardinerna,o en maskin till.. Alltid något.

Tror vi behövde en riktig vilodag.

Jag är ledsen och bitter idag.
 Jag har stressat tillbaka till vardagen igen,inbillar mej att det är bäst.
Skjuta undan,för o inte behöva känna.
Fast jag vet egentligen att jag behöver känna,för att bearbeta.
Inte skjuta bort,o inte låtsas om,o inte känna.
Det är så jävla dumt, o ibland är jag bara så jävla dum.
När ska jag lära mej,egentligen?
Saknar dessutom Jesper. Jätte mycket. Jag brukar inte vara den som gnäller och tycker att det är jobbigt att han är borta. Givetvis brukar jag sakna han när han är borta o jobbar..de gör jag ju annars också.
Men nu är det faktiskt riktigt jobbigt.
Jag vill inte gråta om nätterna i ensamhet, jag vill inte ligga vaken hela nätterna,för att älta i min ensamhet. Jag vill inte behöva göra det överhuvudtaget, Men när jag nu gör det så Vill Jag helt enkelt bara att han ska vara här. Och göra det med mej.
Som det ska vara.
Om två nätter är han hemma.





Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0