så där jäkla kallt..

nu ere sådär jäkla kallt igen..vart tog våren vägen? min bil har frusit också..ingen värme, jäkligt ocoolt.
jag hatar den här kylan. allra mest hatar jag den för att den gör mej så handikappad, får så jäkla ont. Precis överallt. O fungerar inte som vanligt..  Jag Hatar det. Mest av allt hatar jag att jag drabbas av det mesta, o att det inte går o göra så mycket åt. Jag gruvar mej för att börja med mediciner,samtidigt som jag längtar efter möjligheten att åtminstone bli lite smärtfri. Kunna sova en hel natt, o vakna o inte känna någon smärta alls,det vore en dröm.

Men just nu siktar jag in mej på att kunna leva någorlunda normalt,o kunna göra normala saker, kunna hantera smärtan. Bara få det drägligt. Det vore toppen.
Som det är och känns nu,så orkar jag inte riktigt. Vill inte känna mej som en lat hundraåring,som bara har ont,ont o ont..hela tiden.

Vill få mina provsvar nu,så jag kan få börja med ena medicinen iaf.. förstår inte vad det är som dröjer.. Måste väl ringa o jaga imorn förstås.. Är trots allt över en vecka sen dom togs..

Näe, snart kommer mina älsklingar hem.. Ska väl snart börja med maten, får bli köttbullar o makaroner idag.. Lätt o inte så tokigt! :)

Ikväll vankas storslalom! Får se om jag håller mej vaken till andra åket..haha..

Heej!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0