2010-01-21

torsdag idag, o jag har varit igång sen strax innan sex.. började jobba sju imorse. det är sådär,att kliva upp tidigt är ju inte riktigt min grej. Men saatan så skönt det är när man väl är uppe o igång.. Jag önskar verkligen att jag vore riktigt morgonpigg. Jag skulle mer än gärna vakna vid sex,och vara pigg. Det vore liksom grett.
Jag jobbade iaf till 12.30, o sen fick jag göra kväll. Kort dag,lite pengar..men,men..de e väl bara o tacka o ta emot för dom timmar man får antar jag..

Ska äta lite mellis med mitt lilla hjärta nu,o sen måste jag åka o tanka o lite sånt,o mys me Stina tänkte jag.. ikväll kommer flickorna o myser. Det gillas,mycket.
Hjärtat har åkt o jobbat igen, men kommer hem ikväll/natt iaf.. <3
Han kom hemifrån sveg igår,mysigt tänkte jag.. Tjii fick man, karln tvärsomnade direkt efter middagen, o vaknade knappt när jag väckte han vid elva,o tyckte att vi skulle gå o lägga oss..haha!
 Liite mera trött kanske?
Bättre lycka ikväll kanske?


fasiken så här ser ut förresten,vem tusan är det som är här o stökar till i tid och otid?


Ma höres..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0