En såndär lista..

I brist på annat..

Fullständigt namn: Karin Joanna Eriksson

Smeknamn:
 hrmm?

Exakt ålder:
jaa, 23,snart 24..

Vart bor du?
I ett rött mysigt hus, i Orrviken

Vem bor du med?
Med mina hjärtan..

Husdjur?
Oinbjudna husmöss..

Färg på ditt hus?
 Rött,med vita knutar 

Färg på din ytterdörr?
Blå,fråga mej inte varför?

Vad jobbar du med?
 Hemtjänsten, och personlig assistent

Vad har du ätit idag?
Inget än så länge..

Dagens klädsel?
Mjukisbyxor o en tjocktröja än så länge..

Dagens smink?
Inget än så länge..

Dagens frisyr?
Rufs, som vanligt..:)

Hur många har du kysst?
Hahaha,ingen aning!

Har du varit otrogen?
Ja.

Har nån varit otrogen mot dig?
 Ja

Har du pojk/flickvän?
Ja, mitt fina hjärta.

Vem ringde dig senast?
Linda.. :)

Vem ringde du senast?
 Linda.. :)

Vem fick du senast sms ifrån & vad stod det?
Melina, för långt för o skriva här..

Vem gick du på bio med senast?
 Lowa..  :)

Vad såg du?
Nicke Nyfiken tror jag?

Vem skrev du med senast på MSN?
oj, har inte använt det på flera år..

Vem vill du kasta en sten i huvet på?
Ingen som jag kan komma på så här på rak arm..

När kysste du någon senast?
Igår kväll..

Favoritmat?
 Mormors köttbullar..

Favoritglass?
Piggelin

Senaste personen du kysste?
Mitt hjärta..

Senaste gången du grät?
I måndags,när jesper inte sköt in diskmaskinen..haha

Ut & festa eller vara hemma?
Vara hemma..

Singel eller upptagen?
Upptagen

Ragga eller bli uppraggad?
 Både och? 

Mörkt eller ljust hår?
 Mörkt och ljust..  

Bästa dagen på veckan? Lördagar..

Vad dricker du alltid när du är ute?
Oj,vet inte? shots.. :)

Nåt du absolut inte dricker när du är ute?
 har väldigt svårt för öl!? 

Morgon eller nattmänniska?
 Inget,är alltid trött, önskar att jag vore morgon pigg.. 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Ingen aning? De är länge dit..

Hur många syskon har du?
 En syster..

Vad gick du för linje på gymnasiet?
 Ingenting..

Kaffe eller te?
 Kaffe ibland, te ibland..

Planer för kvällen?
Fira mormor, o mysa hemma med familjen..


Era tankar..
Postat av: mickis

Börja käka artic root - rosenrot! det blir man pigg av. Och kåt, haha! Fast det blir ju en biverkning när karlarna är borta! :P

2010-01-29 @ 21:12:19
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0