Gott Nytt 2010..

japp, igår var det alltså självaste nyårsafton. Den firade vi här hemma, med sällskap av Jimmy och Mickis.
Åt god mat,umgicks,spelade spel och sköt lite raketer,o skålade i lite bubbel.. Väldigt lugnt, och mysigt.. :)
Lowis var med ända till tolvslaget,sen kröp hon till sängs.. Vi fortsatte spela spel några timmar till,innan vi också kröp till kojs!
Idag har det inte gjorts många knop, pysslat på,o bara degat,spelat lite uno osv.. Lowis har varit till moffa några timmar också.. :) Nu väntar vi på pizza, blir bra de..
Jag är dock skit trött, förstår inte..
Men jag sover så jäkla dåligt om nätterna. Som vanligt skulle man kunna säja..
Men just nu känns det som om jag skulle kunna somna på sekunden..

jaha, 2009 då.. vad har vi o säja om det då?
det har faktiskt varit ett väldigt jobbigt år, men mycket roligt också.. såklart!
ska ta en koll i mina anteckningar,så kanske det blir en liten 2009krönika.. ;)
 man vet aldrig..

meen, 2010 ska bli ett Höjdar år.. Så är det bara..
Jag är pepp, vi är pepp!
Så det kan bara bli bra..

nu kom visst pizzan..

Ma höres!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0