Hedemora tur o retur..

jajje, vi har varit till Hedemora,o köpt hjärtat en ny bil.. En tjusig röd pärla, som man åker riktigt gott i dessutom.. Är i rättvik nu,så vi har en stund innan vi är hemma o i säng.. Men vi lyssnar på dandsband,jag bloggar o ptja, vi har det inte så tokigt.. än iaf..;)
Jimmy o Mickis var snälla o skjutsade ner oss, o Lowis är hos Viktor o Kajsa..

Imorn vankas storstädning,o bortstädning av jul (vilket i mitt hem,innefattar en julgran,några ljusstakar o ja,inte så mkt mer) men storstädas skall det göras! O tvättas, oj vad det ska tvättas.. har sjukt mkt tvätt.. Kan inte förstå vart allt kommer ifrån?

Ma höres!


Era tankar..
Postat av: Sofia

Dårar.. he heeee...



2010-01-05 @ 08:55:08
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0