jag är en tant..

okej, jag kan motvilligt erkänna, jag är fasiken en tant..
korsord, eller stickning om kvällarna.. ;) Men det är både mysigt o rogivande.. o som idag, det är nästan 30 grader kallt,o vi har en ny,stor o super skön soffa. Vad tror ni jag gör? Ligger i den,kikar lite på internet,eldar o stickar såklart! :) De e ju huur skönt som helst..
Karln har jobbat på förmiddan,o är iväg o ränner nånstans nu.. Vi har haft det riktigt lyxigt dom senaste veckorna, massa qualitytime. Det gillas! O Lowa har varit ledig sen före jul.. :) 
Mest bara massa mys,varje dag..
<3

Näe,nu ska jag ta o köra igång en tvättmaskin, roligt värre..
I helgen vankas jobb!

Ma höres..


Era tankar..
Postat av: Susanne

Våga vara tant säger jag bara! :)

Jag ska också ta tag i stickningen igen, de e fasen både kul och ro givande :) Puss på dig!

2010-01-09 @ 16:43:53

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0