Lördag

jajje, lördag hela dagen.. o idag är stora fixar dagen tror jag bestämt.. Hjärtat har åkt till krokom för o hämta grejer, o jag är hemma o pysslar,städar o stökar.. Måste försöka få nån ordning, o plats..
Men det är ju lite roligt också.. :)

igår var vi i krokom o pysslade lite, sen jobbade jag mellan 17-19,löjligt kort tur.. o efter det for vi till Älven, och hälsade på Mamma o Håkan, fikade massa gott,spelade uno o surrade strunt.. Jätte mysigt var det där.. o roligt o umgås lite med dom..

i torsdags var mina flickor här, vi firade o mös! Underbart.. <3

näe, nu ska jag ta o lägga in all tvätt,så jag kan köra igång.. satan va trist det är o vika o lägga in tvätt. Blä!


Ma höres..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0