skola!?!

ikväll ska jag på informationsmöte inför skolstart, Lowas skolstart dessutom.. Förstår ni huuur gammal jag känner mej?
Jag har tusen tankar om Lowa och skolan, hur ska det gå?
Hur vet man om dom ska börja i ettan, eller lillettan?
Hur vet jag att Lowa verkligen är redo att gå i skolan?
Kommer hon att tycka det är roligt?
Kommer allting att gå bra?
Ojoj, det är mycket funderingar nu kan jag ju säga.. :/
Det ordnar sej nog, och allting kommer bli jätte bra.. Men förstår ni att min lilla bebis ska börja skolan i höst?
Jag kan inte riktigt förstå..

Näe, nu ska jag o Valeria försöka få loss bilen som hon lyckats kört fast me.. haha! De här blir spännande..


Ma höres!


Era tankar..
Postat av: Linda

Ja tiden går så sjukt fort, är mindre än 4 månader kvar tills Milton fyller 1 nu och jag tycker att det kändes som att han kom till oss igår :)

2010-01-13 @ 10:03:57
URL: http://jagochmina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hon börjar bli stor Lowa!! =)

2010-01-14 @ 18:43:21
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0