Soool!:)

ja,soligt och åtta minus. Det är ju bara för underbart, om det inte vore för att det blåser typ storm här hemma. Kan det inte bara få vara fint? Och vindstilla?;) Dessutom sov vi i krokom inatt, va ju till Långan (alltid lika trevligt!) igårkväll,så då va de skönt o bara åka till krokom.. Mindre skönt dock o komma hem,och upptäcka att det är 14 grader inomhus!
Gaaaaah. Så kallt får det bara inte vara inomhus. Så nu eldas det för fullt,och skall göras till vi måste åka igen..
Vi ska på Simon&Victor och äta,och sen revy.. Det kommer bli kanontrevligt! :)

Imorn ska vi hämta mera ved.
Två kubik,det måste räcka ett tag..(en månad iaf..) Två kubik som ska handlastas in och staplas.. Då är två kubik ganska mycket..hrmm?!
Lowa är hos Victor och Angelica i helgen, så jag saknar min lilla fis.
Hon är ju bara för underbar. Mitt lilla hjärta.. <3

Näe,nu ska jag försöka göra mej i ordning.. Meen de va så jäklarns skönt o ligga på soffan o slökika på tv,o goona sej under filten.. ;)

Någon som vill komma o mysa med mej o kika på VapenBröder imorn? Den är ju bara såå bra..

Ma Höres!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0