Sommarlov

ja, nu har lillTjohalian fått sommarlov, hon fick gå sista dagen idag,istället för imorn.
 Imorn måste vi till stan tidigt, lämna tillbaka några jäkla nycklar först o främst, o sen tänkte jag nog bjuda in oss på lite frukost hos Mormor o Morfar. Det blir bra det..
 Sen ska jag på fysiologen igen för o göra andra delen av dom här Neurofystesterna. Gjorde första i måndags. Trevligare undersökningar har man ju varit med om, meeen även otrevligare! Den första undersökningen gick ut på elstötar, för att kolla hur lång tid det tog för strömmen att gå från nerven till muskeln. Själva undersökningen i sig gick ju bra,resultatet var väl inte lika bra dock. Återstår o se vad dom säjer efter imorn helt enkelt.. 

Är jättelänge sen jag bloggade upptäckte jag, det går liksom i vågor. O oftast skriver man när man är jäävligt glad,eller jäävligt nere. Mycket märkligt?

Har hänt en hel del sen sist tror jag bestämt.
Har bla varit till HighChaparral med Hjärtat och Marcus o Ulrica. Det var Mycket trevligt!
Mycke bilåkning o mycke mys.
Firat lilla Farmor som fyllt 85år.
Firat Midsommar hos V&A vilket också var riktigt nice..
Hängt o umgåtts med älskade vänner i tid och otid.
Varit på Jamtli och myst med Lowa o Jänet.
Fixat till några tatueringar.
Firat Hjärtat, Göllet, Jens o Jimmy som fyllde 100år!
Dagliga panikångest attacker. Hur går man bukt på dom?
Spenderat alldeles för mycket tid hos olika doktorer hit o dit.
- Jag vill såå gärna må bra. Jag vill så gärna orka, jag vill så gärna kunna röra mej,leka med Lowa,umgås med folk. Det är så mycket jag vill. Och att jag mår så här begränsar precis allt. Jag hatar det. Jag vill må bra, är det för mycket begärt? Det är nog det enda jag önskar mej i födelsedagspresent när jag tänker efter.. ( och en FET lottovinst!) Fyller tydligen år på Fredag, så då kanske de finns tårta här, om nån är sugen?



Jag vet förresten att jag är otrevlig,osocial o kass på o höra av mej. Men det beror inte på att jag inte vill. Jag klarar bara inte av det. Jag är ledsen.

Kärlek till dom bästa.

slänger in lite bilder istället..














 


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0