Tisdag..

redan tisdag, och igår for syster och hennes kärlek hem till Kalmar igen.. Har varit så mysigt o trevligt o fått umgåtts lite med dom.. Hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi gör det igen.
I fredags hämtade vi som sagt var Syster och hennes Pär på flyget,skjutsade dom o for sen hemåt o grillade lite, kikade på brasan o så,väldigt lugn o skön kväll. I lördags blev det en handlingstur med pappa, häng med syster o pär.. O sen bar det av till Långan för god mat och trevligt sällskap, vidare till Krokom för lite mer förkalas,singstar o surr. Sen blev det dansgala! Riktigt roligt.. :)
Mycket roligt folk osv..

Söndagen var nåågot lugnare, sovmorgon o mys i sängen väldigt länge.. Fick främmande av Helene o barna, mycket nice! O sen dök Mikael o Sofie in o drack kaffe också.. Alltid lika trevligt, avslutade dagen med middag och mys hos Mamma.

Borde dock ha krattat i helgen. Meeen sa trist! Jag vill inte,och jag gruvar mej ruskigt mycket..
Borde kanske ta tag i det snart, helst nyss?
Lowis är på utflykt med dagis idag, och efter det ska vi åka in till Skönön för lite häng med Sandra och Izabella. Det blir trevligt!

Igår åt jag för övrigt lunch på Arctura, o gissa vem jag satt mittemot,om inte Christer Fuglesang.. Jag vet, coolt va? haha.. :)

Imorn ska Lowa till allergidoktorn, framförhållningen på topp på BVC, bvcsköterskan ringde för en timme sen.. Samtalet lät så här, glöm ej att bvctanten lät vääldigt sur o tvär;
- Hej, det är Anette från bvc, Lowa ska ju komma på återbesök nu i maj till doktorn..
- Ja,precis
- Ja, så imorgon klockan 11.20 har hon tid. Jag hoppas det funkar?
- Eeeh, näe. Faktiskt inte, jag själv ska vara på sjukhuset nio, och hon har inskolning på skolan mellan 9-11 plus lunchen och sen måste jag vara på min skola på eftermiddagen, så NEJ det funkar faktiskt inte alls.
- Näehä, ja då blir det svårt, det är den enda lediga tiden vi har.
- Okej, ja det var ju dumt.. jag ska se vad jag kan göra.. vänta lite..
(Varpå jag kopplar bort henne o ringer i panik till pappa för o höra om han är ledig och kan hjälpa oss, och som tur är så är han faktiskt ledig imorn. Så han får helt enkelt hämta upp Lowa på dagis klockan elva,så får jag möta upp på BVC,o sen får vi väl äta lunch tillsammans i stan,o hon får va med moffa o jag får gå på skolan på eftermiddagen.) kopplar tillbaka bvctanten
- ja, moffa kan hjälpa till så vi ses imorn då..
- jaameen så bra..hejdå!
-eh, ja hej då!

då återstår min fråga, framförhållning!?  Jag tycker inte att det är helt okej att dom ringer dagen innan, och kräva att man bara kan släppa precis allt och komma dagen efter.. hon förstörde mitt braiga humör. Dessutom var hon snäsig o otrevlig.. Man kan väl för fan kalla till en läkartid nån vecka innan?
je våål sa sinnut!

nääe, med lite musik i öronen kanske man kan kratta lite, solen skiner ju faktiskt, o jag får ändå snart smita iväg till dagis o hämta Lowa..

Sambon är i Norge, för ovanlighetens skull.. ;) Hoppas på att han kommer hem imorn kväll, så trist när han inte är hemma.. :(

Jag älskar min fina familj. Och världens finaste vänner. Ni är underbara.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0