1:a Advent

jajjemän, imorse åt vi frukost o eldade första ljuset i adventsstaken. Det var mys!
Jag fick sovmorgon imorse, får oftast det jag..:) För jag har tur! Vaknade av att min underbara sambo bara liksom låg o höll om mej. Jag är så kär i han.
I helgen har jag varit extra mkt kär i han tror jag. Vi behöver det.
Vi har myst,kramats o liksom bara varit kära.
Igår var vi på JulBord också, det var gott. Något som dock är fruktansvärt typiskt mej, är ju att jag igår morse bet bort en lagning. Har inte diiirekt tandvärk, men de skaver o är besvärligt!
O det värsta av allt är ju att jag måste försöka uppsöka en tandläkare.
Å det är fan så mkt svårare än det låter..
 Såå, är det någon som kan rekommendera en bra tandläkare? För tandvårdsrädda? Som jobbar med lugnande och lustgas??
Känner du till någon inom..säj tio mils radie så hör av dej!

Jag har inte adventspysslat klart så som man borde. Jag har varken bytt gardiner eller satt upp stakarna i köket.
Det får bli under veckan. Har iofs inte bytt gardiner någonstanst,eller pysslat nå särskilt.
Jag har verkligen inte orkat,eller velat.
I tvrummet sitter stakarna uppe, och jag o Lowis fixade ju i ordning den "riktiga" adventsljusstaken me mossa o sånt igår! Det får räcka så länge..
Resten får bli eftersom..

Jesper åker o jobbar ikväll. Trist som vanligt, men jag har ju fått haft han hemma sen i onsdagsnatt,så jag ska inte klaga.. Även om det inte var för nöjesskull som jag fick hem han tidigare, Så var det ändå otroligt skönt,det behövdes verkligen..
Vet inte riktigt vad jag o Lowis ska hitta på med i veckan?
Julpyssla kanske?
Utvecklingssamtal på Tisdag.. blir spännande!;)
Sen får vi se..


Era tankar..
Postat av: Linda

synd de va inom tio mils radie bara, för jag vet att Camilla for till sthlm å fick bissingarna fixad med lugnande, å va kanon nöjd :)

2010-11-29 @ 09:25:55
URL: http://[email protected]

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0