de här med snö och vinter..

ja, allvarligt..det här med snö,kyla och vinter är faktiskt inte riktigt min grej. Och idag kom snön. Jäkla skit! Studsmattan står givetvis fortfarande mitt på gården, och all ved är inte inne,plus att en del utemöbler fortfarande står på altanen. Jäkla skit. Helt vårat eget fel, jag vet.. Men åååh,va lej jag blir!
Sen är det dessutom kallt. Väldigt kallt, även inne. Jag eldar för fulla muggar givetvis, men jag tror ändå det börjar bli dax o skruva upp värmen inne. Men den snåla sidan av mej, vill vänta!?
Visst vintern är väl mysig o fin på sitt sätt.. men nja,jag vet inte jag..



här nere bor vi ju då..ser inte så dumt ut i vinterklädnad faktiskt.. och vi stortrivs ju faktiskt här!

Min kära sambo kom hem natten till igår, så igår morse när jag skulle köra lillDorisen till skolan,så var bilen varm o go, för han hade dragit skarvsladd o donat mitt i natta,o letat fram sladden o kupevärmaren,o satt igång det! Så jag skulle slippa ta en kall bil.
Jag blev så glad. Sånt gör så mkt, det visar ju att han faktiskt tänker på mej o bryr sej om oss.
Gud vad Jag älskar han. ♥

O imorse hade jag samma tur, då han åker några timmar före mej.
Igår var jag trött, fy va trött jag var, o mådde allmänt risigt. Inte alls så roligt, var iaf till Sara o fikade..Sen tog jag med henne hem, o bjöd mat. Chili Con Carne blev de, inte alls dumt faktiskt! Blev lite stressigt dock,då jag skulle på Föräldrarådsmöte klockan sex.. Men hann iaf äta upp,så jag lämnade köket i kaos. O vet ni? När jag kom hem var precis allt bortstädat! Diskmaskinen urplockad o fylld igen, o allt annat sånt där "småjox" som o fixa till me duk,blomman o ljus o sånt där som en annan gärna gör.. Till o med det var fixat! =) Behöver jag ens säja att jag blev jätte glad? O barnet var helt klar för sängen. Underbart. ♥
Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att han finns i vårat liv, och hur mycket jag faktiskt älskar han. Vill absolut inte vara tjatig, men det är ju så.

I måndags gjorde jag förresten en gryta. Jag är kass på grytor.. Eller ja, jag har ju bara gjort gryta en gång förut, o då slutade det med att vi fick beställa pizza?!?! Men i måndags gjorde jag minsann succè, satan så god den blev! =) "Det här gjorde du bra mamma" - var Lowas kommentar. Underbara unge!



apropå underbara unge, jag tycker hon är så fruktansvärt söt här! Lillfisen.. Tror det är taget på flygdagen -09 kanske?



Idag är det då Dans för Lowa, men dessutom så börjar Luciaträningarna idag. Och ska vara varje Onsdag,fram till Lucia.. O Lowa vill ju givetvis jätte gärna vara med på Lucian. O det förstår jag. Verkligen. Men då är det ju så jäkligt att hon dansar mellan 16.30-17.15 o Luciaträningen håller på mellan 17.15-18.00.. O dansar gör hon ju i stan, o luciaträningen är ju givetvis här ute! O ingen av oss kan ju direkt flyga.
För o slippa all stress o panik borde hon egentligen skippa något. Då Lucian, eftersom dansen har hållit på ett tag,o faktiskt kostar en del. Men skulle hon få välja,så vill hon ju hellre vara med på Lucian. O jag kan inte tvinga henne o skippa Lucian.. :/ Så nu är min tanke att hon först dansar, men går därifrån lite tidigare, för o sen köra till Luciaträningen fort som attans. O då bli lite sen dit.. Om det är okej?
aaah, jag avskyr o stressa!
o nu när jag tänker efter så kanske hon borde skippa dansen idag,eftersom det är första gången det är luciaträning? o sen köra dubbelt ifrån nästa vecka?
Hur skulle ni ha gjort?
Behöver lite goda råd känner jag..

eller åtminstone kan ni väl skriva ett litet hej,i kommentaren så jag ser vilka ni är? ;)


höres!


Era tankar..
Postat av: Anna

Jag tycker hon får välja idag om hon bara vill ha Lucia eller om hon vill köra dubbelt :)

2010-11-10 @ 12:15:16
URL: http://hillgrenskan.blogspot.com
Postat av: sjökexet...

Hej =)

2010-11-10 @ 13:21:53
Postat av: TiNAWiNA

Skaffa google å prova då iaf ;)

HEJ! <3

2010-11-10 @ 16:12:12
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Frempa

Heej! :D <3

2010-11-10 @ 18:30:58
Postat av: malin

Våra utemöbler och den nya grillen är oxå täckta med snö nu, även detta är vårat fel. Men orka ta in dom i tid? :P

Kraaam

2010-11-11 @ 11:40:25
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0