finfrämmande..

jaa,idag får vi finfrämmande av finaste Jänet och Lilly! O det ska bli så mysigt. :) Jag ska baka Muffins o bjuda på,o Lowis ska göra negerbollar. Det blir bra det.. o de ska bli så mysigt o få rå om dom! ♥

Igår var Lowisen på kalas, o när jag o Myran hade släppt av småtrollena där,for vi o tvättade bilen hos Bästaste Tina.. Så nu e den tjusig igen! :) Sen for vi på Domus, eller det heter väl Mittpunkten numera? Fikade/Åt Brunch där på Törners.. Eventuellt den dyraste brunch jag någonsin ätit. Helt sjukt.. Meen de va ju gott,o vi hade mysigt! Kikade lite på Cubus, o va på Stadium o fick tag på det som fattats till Lowa inför stundande vinter.. Sånt som handskar,krage,och en "skotermössa"- en sån som man har under hjälmen. Bra det! :) Var en sväng på ClaesOhlson o kika också, köpte muffinsformar,o en almanacka till karln.

När vi kom hem, blev det pasta o baconsås till middag. Mumma! Pappsen kom o åt med oss.. O efter det kom Tina o Johan, då blev de BingoLottospel o häng.. Trevligt,trevligt! Jesper kom inte hem förrän vid tio, o då låg redan jag.. så vi kikade klart på Beck o sen somna vi båda två!

tänkte bjuda på lite bilder..

Så här söt var min häxsessa i Lördas... ♥



O så här såg hon ut igår när hon skulle på 6årskalajs! ♥
 

 

hon är ju dessutom en liten paparazzi så hon tog ju givetvis kort på Tina o Johan igår också..



näe,nu ska Jesper o Lowa ut o köra fyrhjuling, så jag ska passa på o baka Muffins! ;)


-såna ska de bli..


Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

FINA unge!

Mysigt med tjejbesök!!!

Och vilken charmig bild på oss ;)

2010-11-02 @ 13:09:21
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0