Friiday!

är som vanligt bästa dagen på precis hela veckan. Idag vet jag faktiskt inte varför riktigt? Mer än att det är just fredag då.. Imorse var det snoorkallt. -10 grader visade termometern på, och nääe jag vet.. Det är inte alls kallt,egentligen.. För om någon månad,kommer vi längta till då de " bara  är 10 grader kallt" yepp,yepp. Jag vet. Men imorse kändes -10grader iaf snorkallt.
Imorse låg det även ytterliggare en mus i fällan. Och igår,och dagen innan det,o dagen innan det, osv! Min fråga är nu.. Tar dom aldrig slut? Borde inte vi snart o utrotat varenda jävel?
Eller förökar dom sej snabbare än kaniner?
Pappa kom givetvis och tömde fällan åt mej, som den hjälte han är. Pappa tömmer alltid mina musfällor, det är helt perfekt o ha en sån pappa, när man har en sambo som mest är borta o jobbar!
Idag hade pappa inte bara tömt fällan,utan även burit in mera ved till mej! Det gillar jag. Veden är tung, och de känns i min rygg. Jäkligt ocoolt.

Tur pappsen kommer o gör sånt där karl`göra emellanåt.. ;) eller hur? haha..

När jag hade lämnat Lowisen på skolan,o tänt upp så tog jag o styrde in till IcaMaxi o drog en snabb storhandling. Jag älskar att handla från morgonen. Och än så länge tror jag att jag är ganska ensam om det?Eller så är vi inte så många som bara dräller hemma på dagarna,o är uppe ifrån måran. Skönt är det iaf!
Köpte färsk lax o massa gosaker till ikväll. För ska jag o Lowis ha riktigt fredagmys,alldeles själva. O Lowa har ju tjatat om o äta lax länge, så ikväll blire de.. Framför en bra film kanske?
Blir myspys iaf.
Bara jag o LillDoris, o Tjorven förstås!

När jag kom hem o packat upp, fick jag finbesök av Världens bästa Jänet&Lilly.
Vi fikade te,och vitlöksbaguetter me Kräftröra. Märklig kombo kan tyckas men de va inte så tokigt! Vi behövde liksom de vara Teèt i våra frusna kroppar.. ;)
Surrade strunt,o bara mös.

Jag älskar att bara få umgås,och mysa med dom människor jag verkligen älskar mest.
Det ger mej alltid ny kraft,ny energi och jag blir alltid så glad och varm inombords.
Det är så det ska vara.
Det är sådana människor man ska omge sej med, dom människor som bara suger ur en energin måste man rensa bort.
O de tror jag att jag lyckats med..
 likadant det där med o jaga folk. Det är ju helt värdelöst. Det är något jag verkligen har lagt ner.


Jänet&Lillys besök gav mej som sagt var lite ny energi. Så jag funderar starkt på att åtminstone ta o städa på toan nere, nu.. Tror jag skulle behöva tvätta lite också..

Vi hörs!




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0