kan man inte bara göra tvärtom?

ja, kan man inte bara göra tvärtom..så att helgen blir lika lång som veckorna?o veckan blir lika lång som helgen? det är väl ingen dum idè?
eller om man åtminstone gjorde helgen en dag längre..  En dag skulle ju göra så mkt!
Fast kanske inte i den här familjen.. Då min kära sambo inte gjore helg förrän i fredagsnatt,o for igår igen..Så för hans del skulle det nog kvitta. Men ändå, ni förstår ju vad jag menar..

I lördags for vi in till stan o fixade lite nödvändiga saker o dona o så, sen var vi förbi Mamma&Håkan också, o fikade lite. På kvällen åt vi tacos o umgicks här. Jag gjorde dock kväll 22.30 och tvärsomnade. Helt sjukt!

Igår så städade vi o donade lite, jag bakade en PollyKladdKaka o bjöd svärmor o momman på. Lowa var hos Agnes o lekteett bra taf. Sen blev de gryta till middag,innan Jesper for till Mora igen. O då bakade Lowa muffins o bjöd mej på.. Hon kan hon! =)

Inatt har Lowa varit täppt i näsan,o småtussig så vi har sovit jättedåligt. Så vid fyra imorse bestämde jag att vi skulle ta sovmorgon o hoppa skolan idag. Sagt o gjort.
Tur va väl kanske de,då jag mått kasst större delen av dagen.
Mitt i dagen fick vi iaf besök av Mikael. Det gillar vi! =)
Tack kära du. Du har gjort våran dag.

Nu ska vi ta o åka ner till Moffa. Jag tänke låna hans dusch. Han har nämligen en sån där härlig som man kan sitta i, o med massage o sånt!
Känner att jag behöver det. Sen lämnar jag Lowa där en stund,eftersom jag ska på föräldramöte.
Har en del jag tänkte ta upp faktiskt. Känner att jag liksom måste leva upp till mitt "arga mamman" rykte! Moahaha..  =)

ne,ska ta o sakre ihop här o bege mej nu..

Herrå!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0