momma!

stormen från igår har lagt sej någorlunda,det är ju ganska skönt. Jag fick dessutom sovmorgon imorse, trots att det var min älskade karl som inte var hemma o i säng förrän två inatt. Det är lyx,och kärlek.
Idag kommer mamma/momma hit. Det gillas, speciellt nu. Jag behöver lilla mamma här. Samtidigt som jag är nervös? hrmm. märkligt, skulle behöva städa o röja här också, vill ju att de ska va fint när mamma kommer. Men jag orkar inte, eller jo..egentligen så orkar jag ju. Är rastlös,men jag ska vila. Ta det lugnt. Lyssna på kroppen den här gången, vila,vila,vila.

Har ju tre tårtor som ska bakas också,tills imorn. Lite svårt när man har ryggläge. Men Jesper har lovat o hjälpa mej. Han är bäst. Häromdagen var han dock inte lika bäst, då hade had släppt ut Tjorven, o sen glömt bort det, och åkt till sthlm! Då hade jag kunnat döda han. Faktiskt.

Men idag är han bäst igen, för idag tog han mördar-handlingslistan och for för att storhandla, själv! På en fredag dessutom. Antingen så älskar han mej liiite mera just idag, eller så tycker han att jag är sur o gnällig,o såg sin chans o slippa mej en stund. Jag tror på alternativ två. haha.. =)

är lite schleeten och nere just nu, o har liite mera att tänka på. Så näe, jag är inte sur när jag inte svarar i telefon. Jag orkar bara inte. Snart ska jag dock orka. O då ska jag prata skavsår i öronen på alla er,vars samtal jag inte svarat på. Tillsvidare ber jag om ursäkt.



Era tankar..
Postat av: Linda

skönt att stormen la sig!! :)

2010-11-07 @ 11:25:12
URL: http://[email protected]

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0